ДТЗ 5244НР - нова модель, яка володіє всіма якостями ДТЗ 5244НРХ, але оснащена колесами стандартної ширини.
Трактор оснащений двигуном більшого об’єму, у порівнянні з 24 сильними тракторами інших торгових марок (1,9 л. Замість 1,53 л.), Що дає помітну перевагу в крутному моменті на низьких оборотах перед іншими моделями аналогічної потужності.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дозволяє вибрати оптимальний режим роботи і швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімне буксирне пристрій, гідравлічне рульове керування - всі вузли трактора розроблені і виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальна простора компоновка, ергономічне розташування органів управління, невелике зусилля на керуючих органах, - забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
• Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом. • Коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом. • Посилена малошумна трансмісія. • Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком. • Зручне розташування систем управління. • Просторе місце оператора. • Центральний перемикач світла. • Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів. • Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення. • Гідравлічна система оснащена масляним фільтром. • Збільшений паливний бак. • Високий кліренс. • Регульована передня і задня колії. • Посилені поворотні шарніри переднього моста. • Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір. • Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями. • Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках. • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині. • Заборник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення і оснащений циклоном. • Акумуляторна батарея збільшеної місткості. • Електрогенератор підвищеної потужності. • Вимикач маси.
Комплектація:
• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками. • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи) • Гумовий килимок на підлозі місця водія. • Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях. • Фігурні антифрикційні рукоятки на важелях управління. • Рифлені підніжки з обох сторін. • Великі поручні на задніх крилах. • Збільшені дзеркала заднього виду. • Електрична розетка для причепа. • Гідравлічні виходи з швидкороз'ємними муфтами. • Широкі задні крила посиленої конструкції. • Задня додаткова фара. • Передні навісні вантажі. • Передні крила з бризговиками. • Таблички для номерних знаків • Додатковий роз'єм 12 В на панелі приладів.
Купити трактор ДТЗ 5244НР можна по всій території України у наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку в розділі «Контакти».
На всі трактори ДТЗ надається гарантія 3 роки.
Характеристики
Характеристики мототехники ДТЗ
Номінальне тягове зусилля, кН6,8
Кабіна-
Експлуатаційна маса, кг1474
Характеристики комплектуючих
Система охолодженняжидкостная, закрытая, с принудительной циркуляцией охлаждающей жидкости
Характеристики двигуна
Модель двигунаДД390
Турбонаддув-
Об'єм циліндрів, см31909
Номінальна потужність двигуна, к.с. (КВт)24 (17,6)
Управління гідропідйомникомгидрораспределитель трехпозиционный
Розміщення масла гідропідйомникаотдельно в полости гидроподъемного механизма
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання2 (1 напор/слив, 1 слив) с быстроразрывными муфтами, управление от основного гидрораспределителя
Передня навісна система-
Буксирувальний пристрійСъемная маятниковая серьга с вертикальной неповоротной цапфой
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв540
Можливість одночасного підключення ВВП і буксирування+
Конструкція бічних розтяжок і розкосівжесткие с резьбовой регулировкой длины, дополнительная ступенчатая регулировка боковых растяжек
Тип робочої рідини гідросистемиИ-20А, МГ-46В, МГЕ-46В летомМ-15В(С) зимой
Додаткове обладнання-
Трансмісія, ходова
Коробка передач (КПП)(3х3)+(3х3)
Муфта зчеплення1-дисковая, лепестковая
Колісна формула4х4
Рульове управліннягидрообъемное с отдельным насосом и отдельным масляным баком
Об'єм масла в картері трансмісії, л5,1
Тип трансмісіїмеханическая шестеренчатая
Основна коробка передач3 скорости
Додаткові знижуючі коробки3 диапазона
Окрема реверсивна коробкавперед-нейтраль-назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год3,1-42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год3,0-41,6
Гальмана задних колесах, барабанные, с механическим приводом, сдвоенные педали
Стоянкове гальмоблокировкой основных тормозов с помощью рычага
Блокування заднього диференціалурычагом
Передній містведущий, отключаемый, портального типа с боковыми редукторами
Гідроциліндр рульового управліннядвухсторонний симметричный, с защитными кожухами
Рукоятка швидкого рулювання+
Розмір передніх шин6.00-16
Розмір задніх шин9.5-24
Колісна база, мм1610
Колія передніх коліс, мм1170, 1370
Колія задніх коліс, мм1200, 1320, 1400
Кліренс, мм350
Агротехнічний просвіт, мм400
Мінімальний радіус повороту без гальм, м3,3
Мінімальний радіус повороту з гальмами, м3,0
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг)4х18 / –
Тип масла в картері трансмісії і переднього мостаТрансмиссионное масло ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об'єм масла в картері трансмісії / ПЗМ, л12,0 / 3,2
Тип масла в ГОРУИ-20А, МГ-46В, МГЕ-46В летомМ-15В(С) зимой
Об'єм масляного бака ГОРА, л1,2
Вал відбору потужності (ВВП)задний, продольный, 6 шлицев, Ø35